Avaluació de l'aprenentatge aconseguit i cocnclusions.
L’avaluació és molt positiva, s’han portat a terme les diverses fases del procès, en les quals ells han estat els autentics protagonistas, el docent hi desenvolupa el rol de mediador i facilitador del desnvolupament de les diverses tasques i activitats.
Hi ha hagut aprenentatge, aprenentatge signficatiu, aspecte molt important, no s’ha ensenyat la teoría de com s’utilitza un escanner o la càmera per exemple i ja està, aquesta teoría sense més, sense pràctica té poc sentit, ja que és amb l’experiència i la propia pràctica com millor s’apren i més es recorda, resulta més difícil que s’oblidi perque s’ha produit un aprenentatge significatiu.
Com es diu en el material web de l’assignatura: M4. Les TIC i la construcción del coneixement. Cas 4. Resolució de problemes. “L’ensenyament tradicional insisteix a proporcionar tots els conceptes i la teoría abans d’aplicar-los resolent poblemes, mentre que el constructivisme defensa que aprendre informació en el context d’una activitat significativa fa que aquest s’assimili millor i sigui mes resistent enfront l’oblit”.
En darrer lloc, i ja per concloure aquesta activitat, la valoració és postiva, tot i que en un principi em va costar bastant, al final n’he gaudit i disfrutat, com sempre el treball amb els alumnes és un procès d’ensenyament aprenentatge recíproc i enriquidor. En general estic satisfeta, ha estat una experiencia gratificant per ambdués bandes i després de portar a terme una sessió de cloenda amb els alumnes explicant les seves experiències viscudes, s’ha demostrat que l’aprenetatge significatiu s’ha produit.
Hi ha hagut aprenentatge, aprenentatge signficatiu, aspecte molt important, no s’ha ensenyat la teoría de com s’utilitza un escanner o la càmera per exemple i ja està, aquesta teoría sense més, sense pràctica té poc sentit, ja que és amb l’experiència i la propia pràctica com millor s’apren i més es recorda, resulta més difícil que s’oblidi perque s’ha produit un aprenentatge significatiu.
Com es diu en el material web de l’assignatura: M4. Les TIC i la construcción del coneixement. Cas 4. Resolució de problemes. “L’ensenyament tradicional insisteix a proporcionar tots els conceptes i la teoría abans d’aplicar-los resolent poblemes, mentre que el constructivisme defensa que aprendre informació en el context d’una activitat significativa fa que aquest s’assimili millor i sigui mes resistent enfront l’oblit”.
En darrer lloc, i ja per concloure aquesta activitat, la valoració és postiva, tot i que en un principi em va costar bastant, al final n’he gaudit i disfrutat, com sempre el treball amb els alumnes és un procès d’ensenyament aprenentatge recíproc i enriquidor. En general estic satisfeta, ha estat una experiencia gratificant per ambdués bandes i després de portar a terme una sessió de cloenda amb els alumnes explicant les seves experiències viscudes, s’ha demostrat que l’aprenetatge significatiu s’ha produit.
No hay comentarios:
Publicar un comentario