viernes, 2 de enero de 2009

PAC 2.5. AVALUACIÓ I CONCLUSIONS.

Avaluació de l'aprenentatge aconseguit i cocnclusions.


L’avaluació és molt positiva, s’han portat a terme les diverses fases del procès, en les quals ells han estat els autentics protagonistas, el docent hi desenvolupa el rol de mediador i facilitador del desnvolupament de les diverses tasques i activitats.
Hi ha hagut aprenentatge, aprenentatge signficatiu, aspecte molt important, no s’ha ensenyat la teoría de com s’utilitza un escanner o la càmera per exemple i ja està, aquesta teoría sense més, sense pràctica té poc sentit, ja que és amb l’experiència i la propia pràctica com millor s’apren i més es recorda, resulta més difícil que s’oblidi perque s’ha produit un aprenentatge significatiu.
Com es diu en el material web de l’assignatura: M4. Les TIC i la construcción del coneixement. Cas 4. Resolució de problemes. “L’ensenyament tradicional insisteix a proporcionar tots els conceptes i la teoría abans d’aplicar-los resolent poblemes, mentre que el constructivisme defensa que aprendre informació en el context d’una activitat significativa fa que aquest s’assimili millor i sigui mes resistent enfront l’oblit”.

En darrer lloc, i ja per concloure aquesta activitat, la valoració és postiva, tot i que en un principi em va costar bastant, al final n’he gaudit i disfrutat, com sempre el treball amb els alumnes és un procès d’ensenyament aprenentatge recíproc i enriquidor. En general estic satisfeta, ha estat una experiencia gratificant per ambdués bandes i després de portar a terme una sessió de cloenda amb els alumnes explicant les seves experiències viscudes, s’ha demostrat que l’aprenetatge significatiu s’ha produit.

No hay comentarios: